Hospitality is ‘nee’ zeggen
Euhm, heeft de thuis quarantaine vat op me gekregen? Is één van de bijverschijnselen van deze hele situatie dat je de basisbeginselen van je vak langzaam begint te vergeten? Klant is toch áltijd koning?
Vier basistips voor hospitality op jouw evenement
Oké, de basis van je evenement staat. Je hebt een datum, een locatie en de eerste sprekers zijn geboekt. Je organiseert dit evenement om de inhoud, maar je wilt natuurlijk ook dat de gasten het naar hun zin hebben en goed verzorgd worden. Oftewel: je wilt een beetje hospitality toevoegen.
Wat is het hospitality?
‘Wat is nou eigenlijk hospitality?’ Deze vraag werd mij onlangs nog gesteld tijdens een (online) netwerkbijeenkomst. Best een logische vraag eigenlijk, want dit begrip kán heel vaag zijn en op vele verschillende manier te interpreteren.
Just another day at work… part 2
Ik sta ongeveer op dezelfde plek als waar ik stond op 2 mei 2010. Wederom staat er een groot scherm op het veld, maar dit keer ook een podium én een paar duizend mensen.
Just another day at work… part 1
Mijn naam staat naast de deur. Ik heb een eigen werkplek én een code om kopietjes mee te kunnen maken. Shit just got real.