Interim Sales & Hospitality manager / projectmanager

— Floor van Coenen, Tuned Hospitality

Waarom schakelde je MC of Events in en wat hebben haar diensten je opgeleverd?

“Tja waar zou je Marjolein niet voor inschakelen! Marjolein is jaren geleden bij ons begonnen ter vervanging van mijn zwangerschapsverlof. Sindsdien hebben we nog vele malen van haar kwaliteiten gebruik gemaakt. Ter ondersteuning op de afdeling tijdens de piekmomenten in het jaar, voor het draaien van een VIP avond op een van onze shows of voor de begeleiding van verschillende pakketten op outdoor concerten.

Marjolein zorgt voor veel rust en een verlichting in de werkzaamheden. Als je iets aan Marjolein over laat dan weet je dat het goed geregeld is en dat ze goed voor je gasten zal zorgen. Je kan met een gerust hart een deel (of alles) van je takenpakket aan Marjolein over laten en ze pakt het uiterst georganiseerd en gestructureerd over. Daarnaast is Marjolein ook altijd een gezellige vrolijk noot om mee te werken en weet ze iedereen te motiveren en inspireren.”

Wat is je ervaring met de samenwerking met MC of Events?

“Werken met Marjolein is, los van dat het altijd erg gezellig is, ook altijd georganiseerd en professioneel. Marjolein neemt haar werk serieus en let op de puntjes op de i. Ze is een uiterst vriendelijke gastvrouw naar de gasten. Mochten er problemen op de avond zelf zijn dan lost ze deze rustig en vakkundig op. Ook in de organisatie in het voortraject met leveranciers en opdrachtgevers maakt Marjolein duidelijke afspraken en zorgt ze dat alles geregeld is. Werken met jou is altijd een feest Marjolein!”

Zou je MC of Events aanbevelen?

“Zeker weten, mocht je na bovenstaande nog twijfelen om met Marjolein samen te werken, niet doen! Ik verzeker je dat je werkzaamheden bij Marjolein altijd tot in de puntjes geregeld worden en je gasten zeer goed worden verzorgd.”

Interim Eventmanager Member Club Ziggo Dome

— David Kasten, Ziggo Dome

Waarom schakelde je MC of Events in en wat hebben haar diensten je opgeleverd?

“ * nieuwe commerciële inzichten/producte
* meer open/transparante manier van communiceren binnen de overige eventmanagers van de Member Club
* nieuwe toeleveranciers”

Wat is je ervaring met de samenwerking met MC of Events?

Een aantal competenties die me te binnen schieten:

  • gedreven

  • geïnteresseerd

  • kennis van zaken

  • ervaren

  • commercieel inzicht

  • mensenmens

  • assertief

  • niet lullen maar poetsen

  • operationeel

Zou je MC of Events aanbevelen?

“Ja, oa om de genoemde competenties. Daarnaast: de Evenementenbusiness is een mensenwereld waarin je moet aanvoelen hoe je mensen kan aanspreken om dingen gedaan te krijgen. Jij hebt de kwaliteit om te kunnen schakelen tussen 'jan met de pet' maar ook de CEO.”

“Marjolein heeft de kwaliteit om te kunnen schakelen tussen ‘jan met de pet’ en de CEO.”
— David Kasten, Ziggo Dome
IMG_0963.JPG

Projectcoördinatie
VIP-arrangement

— Brands relations & sponsor manager

Waarom schakelde je MC of Events in en wat hebben haar diensten je opgeleverd?

“Hoe organiseren wij een festival in het hart van Twente zonder daar DE meest geschikte Hospitality Manager van het land uit Twente voor aan ons te binden? Eenvoudig. We zochten iemand met een ijzersterk netwerk, juiste tongval en kennis van zaken rondom evenementen. Dan kom je al snel uit bij Marjolein.

Met Marjolein kregen we een zeer persoonlijke benadering en beleving voor onze gasten tijdens en voorafgaand ons festival. Met daarbij een berg aan lokale connecties en deuren die opengingen. Het resultaat: een VIP experience waar de bezoeker graag voor terug komt.”

Wat is je ervaring met de samenwerking met MC of Events?

“Zeer prettig. Professioneel met een vriendschappelijk gevoel. Lachen en vooral niet lullen maar poetsen!”

Zou je MC of Events aanbevelen?

“Zeker. Voor al uw events, hospitality en projecten: MC of Events.”

The Self-Made Summit 2020| Eventmanager

Waarom schakelde je MC of Events in en wat hebben haar diensten je opgeleverd?

We hebben al maanden gewerkt aan het event, maar we hadden iemand nodig die alles bij elkaar bracht. Een spin in het web.
Nou, jij was onze spin in het web. Je kreeg in korte tijd eigenlijk de touwtjes in handen en bracht alles samen. Hierdoor was er een centraal aanspreekpunt. Niet alleen tijdens de weg naar 8 oktober, maar vooral ook op de dag zelf.

Wat is je ervaring met de samenwerking met MC of Events?

Je bent enorm praktisch, hands-on en gestructureerd. Hierdoor wist ik dat je alles onder controle had. En dat geeft een enorm rustig en steady gevoel.

Zou je MC of Events aanbevelen?

Zeker, ik zou hen zeggen dat als je met jou samenwerkt, je zeker weet dat al je ideeën worden omgezet in concrete actiepunten en er niks wordt vergeten. Je neemt écht werk uit handen en je houdt overzicht.

— Stephanie Knoors | co-founder

Waarom schakelde je MC of Events in en wat hebben haar diensten je opgeleverd?

We hadden zoveel ideeën en zochten naar iemand die alles bij elkaar kon brengen, zodat we wisten dat er niets vergeten zou worden. Een strak draaiboek, één centraal aanspreekpunt voor het team en de puntjes op de i zetten. Vanwege de last minute verandering van een offline event naar een hybride event veranderde de productie enorm en hielp het dat jij het overzicht hierin kon bewaren. De diensten van Marjolein brachten rust :)

Wat is je ervaring met de samenwerking met MC of Events?

Werken met Marjolein is een feest: ze neemt alles uit handen waardoor productiestress geminimaliseerd werd en ik met een gerust hart de dag kon hosten.

Zou je MC of Events aanbevelen?

Absoluut. Marjolein is super georganiseerd, komt haar beloftes altijd na en zorgt voor een strak draaiboek, zodat ik als organisatie op de dag zelf kon genieten van het evenement. Ze neemt zonder aarzelen de regie en stelt de juiste vragen op het juiste moment.

— Emilie Sobels | founder


Interim
operations manager

- Directeur

Waarom schakelde je MC of Events in en wat hebben haar diensten je opgeleverd?

“Onder meer een hospitality afdeling die, ondanks een deels weggevallen team, ongehinderd is doorgelopen met een goed functionerend en compleet team, de introductie van bedrijfskleding voor bedieningsmedewerkers en het publiceren van de SAIL2020 arrangementen op onze website(s). En voor mijn persoonlijk altijd een fijne sparring partner.”

Wat is je ervaring met de samenwerking met
MC of Events?

“Als heel positief. Je bent een betrokken harde werker met een groot hart voor hospitality en met een grote drive om iets goed neer te zetten en werkt heel zelfstandig en planmatig.”

Zou je MC of Events aanbevelen?

“Zeker. Helemaal als iemand op zoek is naar een kei in het organiseren!”

Floormanager
Member club

- Alice Botella, Ziggo Dome

Waarom schakelde je MC of Events in en wat hebben haar diensten je opgeleverd?

“Dit bleek een gouden zet geweest te zijn. Binnen no time had Marjolein het operationele werk eigen gemaakt, loopt het personeel met haar weg en heeft ze haar zaakjes altijd tip top in orde.”

Wat is je ervaring met de samenwerking met MC of Events?

“Marjolein is organisatorisch erg sterk, ze is heel sociaal en niets is teveel. Ze is professioneel maar is ook niet vies van wat gezelligheid; ze voelt naadloos aan wanneer ze welke pet op moet zetten. Ze is echt een teamplayer en een heerlijk persoon om mee samen te werken.”

Zou je MC of Events aanbevelen?

“Zeker!!! Zo'n topper vind je niet zo snel meer!”

FC Twente Meetings & Events | van medewerker tot afdelingshoofd

“Nadat ik in een eerdere periode met Marjolein had samen gewerkt bij FC Twente, ontstond er in een nieuwe periode een vacature Hoofd Meetings & Events.

Ik heb niet getwijfeld toen de mogelijkheid zich voordeed om Marjolein bij FC Twente terug te halen. En heb daar geen spijt van gehad. In een zeer moeilijke periode bleef zij overeind, sterker nog, wist haar team als geen ander te verbinden en te motiveren.

In haar communicatie recht door zee, haalde haar doelen (linksom of rechtsom) en stond open voor vernieuwende projecten. Kenmerken: Teamplayer, gestructureerd en zeer gedreven!”

— Jan van Halst | leidinggevende 2017

IMG_1999.jpg

“Mensgericht - Resultaatgericht - Klantgericht - Punctueel - Organisatietalent.
Dit zijn de eerste eigenschappen die bij mij op "poppen" als ik terugdenk aan de zeer prettige samenwerking met Marjolein. Marjolein heeft humor, kan heel hard werken en staat altijd klaar voor collega's en klanten. We hebben een super tijd gehad in een hele bijzondere periode van de club. Bekerfinale's, kampioenschap, Europese topwedstrijden en vele mooie evenementen in eigen beheer.

Marjolein was één van de steunpilaren en een drijvende kracht in ons team dat bestond uit 20 fulltimers en op wedstrijddagen uit ruim 300 cateringmedewerkers extra. Marjolein was altijd op zoek naar verbeteringen in de organisatie, draaiboeken en planningen van onze activiteiten. Ik ken haar als zeer nauwkeurig, betrouwbaar en loyaal. De afgelopen zes jaar heeft Marjolein een aantal grote opdrachtgevers aan haar CV toegevoegd en haar kennis en ervaring verder uitgebreid in de top van de Nederlandse Evenementen industrie.”

— Hugo de Leeuw | leidinggevende 2008-2014